Saturday, February 24, 2007

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‘Unusable’ batteries power pickup

By Michael McQuillan
NewsLeader

Feb 23 2007

The problem with electric cars is they’ve always been so expensive that they aren’t practical.

Two local men are working on a solution that could change that.

Gary Tang of Burnaby and Rob Matthies of Vancouver recently completed work on a 1982 Chevy S15 truck that runs on what would be considered unusable batteries. Earlier this month the two drove the pickup around Burnaby, making it the first time a four-wheel has run only off scrap or revived batteries.

It doesn’t sound like much, but there are potential implications that could make the pair’s drive around Tang’s neighbourhood history making.

“It looks like we are the first ones on the planet to have a licensed pick-up truck to run exclusively off so-called dead batteries,” said Matthies, who, like Tang, is a member of the Vancouver Electric Vehicle Association.

“It’s pretty close to free energy because these batteries cost us nothing. So it’s a free ride,” he said.

If the battery revival technology could be improved on it could be used throughout the world, especially in Third World countries. It would also lower the cost of electric cars, since batteries would have a longer life.

Over two-thirds of the cost of an electric car is for the batteries.

According to Matthies there are approximately 100 million automobile batteries used up every year.

“We’ve taken batteries that most people would consider have exhausted their lives and are no long usable. And by a secret process we have revived them.

“We’ve been doing this for years with electric bikes and scooters and we find we can revive them between five and six times.”

Electric cars could be an important tool in stopping or slowing down global warming. Gas powered cars are the single largest source of carbon emissions in many countries, including Canada. Electric cars have no emissions.

“Canadians have to cut down their carbon emissions by 96 per cent to be just to the other nations of the world who are catching up to 96 percent reduction,” said Matthies. “Our view is that there is no price high enough to stave off global extinction, because that’s what we’re facing with global warming if we don’t do something about it.”

But electric cars still have a ways to go, said Tang, a mechanical engineer. An electric truck requires 1,600 pounds of lead-acid type batteries to drive in the range of 60 to 80 kilometres an hour. More expensive batteries like nickel metal hydride and lithium ion can increase the car’s performance and decrease the weight.

mmcquillan @ burnabynewsleader.com

colleen flanagan/newsleader

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For more photos and the continuing story,
google for REVIVED BATTERY PICKUP EV DIARY



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'collecte inutilisable de puissance de batteries Par Michael McQuillan NewsLeader Fév. 23 2007 Le problème avec les voitures électriques est elles ont toujours été si cher qu'elles ne soient pas pratiques. Deux hommes locaux travaillent à une solution qui pourrait changer cela. La saveur de Gary de Burnaby et le rob Matthies de Vancouver ont récemment terminé des travaux sur un camion 1982 de Chevy S15 qui fonctionne sur ce qui serait considéré les batteries inutilisables. Plus tôt ce mois les deux ont conduit la collecte autour de Burnaby, la faisant la première fois qu'un à quatre roues a fonctionné seulement outre de la chute ou des batteries rétablies. Cela ne ressemble pas à de beaucoup, mais il y a des implications potentielles qui pourraient faire la commande de la paire autour de la fabrication d'histoire du voisinage de la saveur. "elle regarde comme nous sommes premiers sur la planète pour avoir un camion autorisé de ramassage à la course exclusivement outre de prétendues batteries mortes," a dit Matthies, qui, comme la saveur, est un membre de l'association électrique de véhicule de Vancouver. "elle est jolie près de l'énergie libre parce que ces batteries ne nous coûtent rien. Ainsi c'est un tour libre, "il a dit. Si la technologie de renaissance de batterie pourrait être améliorée là-dessus pourrait être employée dans le monde entier, particulièrement dans des pays du tiers monde. Elle abaisserait également le coût de voitures électriques, puisque les batteries auraient une plus longue vie. Plus de deux-tiers du coût d'une voiture électrique est pour les batteries. Selon Matthies il y a approximativement 100 millions de batteries d'automobile épuisées chaque année. "nous avons pris les batteries que la plupart des personnes considéreraient ont épuisé leurs vies et ne sont aucun long utilisable. Et par un processus secret nous les avons rétablies. "nous avions fait ceci pendant des années avec les vélos électriques et les scooters et nous nous trouvons pouvons les rétablir entre cinq et six moments." Les voitures électriques ont pu être un outil important en arrêtant ou en ralentissant le chauffage global. Les voitures actionnées par gaz sont la plus grande source simple des émissions de carbone dans beaucoup de pays, y compris le Canada. Les voitures électriques n'ont aucune émission. les "Canadiens doivent réduire leurs émissions de carbone par 96 pour cent pour être justes aux autres nations du monde qui sont des jusqu'à 96 pour cent contagieux de réduction," ont dit Matthies. "notre vue est qu'il n'y a aucun prix assez haut à la barre outre de l'extinction globale, parce qu'est ce ce que nous sommes des revêtements avec le chauffage global si nous ne faisons pas quelque chose à son sujet." Mais les voitures électriques ont toujours des manières d'aller, ont dit la saveur, un ingénieur mécanicien. Un camion électrique exige de 1.600 livres de type d'acide de plomb batteries de conduire dans la gamme de 60 à 80 kilomètres par heure. Des batteries plus chères comme l'hydrure en métal de nickel et l'ion de lithium peuvent augmenter l'exécution de la voiture et diminuer le poids. @ burnabynewsleader.com mmcquillan colleen flanagan/newsleader .. pour plus de photos et l'histoire continue, google pour le JOURNAL INTIME RÉTABLI de la COLLECTE EV de BATTERIE



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'raccolta inutilizzabile di potenza della batteria Da Michael McQuillan NewsLeader Il 23 Febbraio 2007 Il problema con gli automobili elettrici è sempre è stato così costoso che non sono pratici. Due uomini locali stanno lavorando ad una soluzione che potrebbe cambiare quella. La linguetta de Gary di Burnaby ed il rob Matthies di Vancouver recentemente hanno ultimato i lavori su un camion 1982 di Chevy S15 che funziona su che cosa sarebbe considerato batterie inutilizzabili. Più presto questo mese i due hanno guidato la raccolta intorno a Burnaby, facente la la prima volta un a quattro ruote ha funzionato soltanto fuori di scarto o delle batterie fatte rivivere. Non suona come molto, ma ci sono le implicazioni potenziali che potrebbero fare l'azionamento dell'accoppiamento intorno a fare di storia della vicinanza della linguetta. "osserva come siamo quei primi sul pianeta per avere un camion autorizzato di ripresa al funzionamento esclusivamente fuori di cosiddette batterie guasti," ha detto Matthies, che, come linguetta, è un membro dell'associazione elettrica del veicolo de Vancouver. "è graziosa vicino ad energia libera perché queste batterie ci non costano niente. Così è un giro libero, "ha detto. Se la tecnologia di rinascita della batteria potesse essere migliorata su esso potesse essere usata nel mondo intero, particolarmente nei paesi di terzo mondo. Inoltre abbasserebbe il costo degli automobili elettrici, poiché le batterie avrebbero una vita più lunga. Oltre due terzi del costo di un automobile elettrico è per le batterie. Secondo Matthies ci sono circa 100 milione batterie dell'automobile esaurite ogni anno. "abbiamo preso le batterie che la maggior parte della gente considererebbe ha esaurito le loro vite ed è utilizzabile lungo. E tramite un processo segreto le abbiamo fatte rivivere. "stiamo facendo questo per gli anni con le bici elettriche e gli scooters e noi li troviamo possiamo farli rivivere fra cinque e sei volte." Gli automobili elettrici hanno potuto essere un attrezzo importante nell'arresto o nel rallentare del riscaldamento globale. Gli automobili autoalimentati gas sono la singola più grande fonte delle emissioni del carbonio in molti paesi, compreso il Canada. Gli automobili elettrici non hanno emissioni. "i canadesi devono ridurre le loro emissioni del carbonio da 96 per cento per essere giusti alle altre nazioni del mondo che sono fino a 96 per cento catching di riduzione," hanno detto Matthies. "il nostro punto di vista è che non ci è prezzo abbastanza su alla doga fuori di estinzione globale, perché quello è che cosa siamo rivestimenti con il riscaldamento globale se gli non facciamo qualcosa." Ma gli automobili elettrici ancora hanno sensi andare, ad esempio la linguetta, un ingegnere meccanico. Un camion elettrico richiede 1.600 libbra di tipo acido al piombo batterie guidare nella gamma di 60 - 80 chilometri un l'ora. Le batterie più costose come l'idruro del metallo del nichel e lo ione del litio possono aumentare le prestazioni dell'automobile e fare diminuire il peso. @ burnabynewsleader.com mmcquillan colleen flanagan/newsleader .. per più foto e la storia continua, google per il DIARIO FATTO RIVIVERE della RACCOLTA EV della BATTERIA


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' recolección inutilizable de la energía de baterías Por Michael McQuillan NewsLeader De Febrero El 23 De 2007 El problema con los coches eléctricos es ellas ha sido siempre tan costoso que no son prácticas. Dos hombres locales están trabajando en una solución que podría cambiar eso. La espiga de Gary de Burnaby y el robo Matthies de Vancouver terminaron recientemente el trabajo sobre un carro 1982 de Chevy S15 que funciona en qué sería considerada las baterías inutilizables. Este mes los dos condujeron anterior la recolección alrededor de Burnaby, haciéndola la primera vez que un de cuatro ruedas ha funcionado solamente del desecho o de las baterías restablecidas. No suena como mucho, pero hay las implicaciones potenciales que podrían hacer la impulsión del par alrededor de la fabricación de la historia de la vecindad de la espiga. "mira como estamos primeros en el planeta para tener un carro licenciado de la recogida al funcionamiento exclusivamente de las baterías muertas supuestas," dijo Matthies, que, como espiga, es un miembro de la asociación eléctrica del vehículo de Vancouver. "es bonita cerca de energía libre porque estas baterías no nos cuestan nada. Es tan un paseo libre, "él dijo. Si la tecnología del renacimiento de la batería se podría mejorar en ella se podría utilizar a través del mundo, especialmente en los cteres del Tercer Mundo. También bajaría el coste de coches eléctricos, puesto que las baterías tendrían una vida más larga. Sobre dos tercios del coste de un coche eléctrico está para las baterías. Según Matthies hay aproximadamente 100 millones de baterías del automóvil usadas encima de cada año. "hemos tomado las baterías que la mayoría de la gente consideraría ha agotado sus vidas y no es ningún usable largo. Y por un proceso secreto las hemos restablecido. "hemos estado haciendo esto por años con las bicis eléctricas y los scooters y nosotros nos encontramos podemos restablecerlas entre cinco y seis veces." Los coches eléctricos podían ser una herramienta importante en parar o el retraso de calentarse global. Los coches accionados gas son la sola fuente más grande de las emisiones del carbón en muchos países, incluyendo Canadá. Los coches eléctricos no tienen ninguna emisión. los "canadienses tienen que reducir sus emisiones del carbón por 96 por ciento para ser justos a las otras naciones del mundo que son hasta 96 por ciento catching de reducción," dijeron Matthies. "nuestra opinión es que no hay precio arriba bastante al bastón de extinción global, porque eso es cuál somos revestimientos con calentarse global si no hacemos algo sobre él." Pero los coches eléctricos todavía tienen maneras de ir, dijeron la espiga, ingeniero industrial. Un carro eléctrico requiere 1.600 libras de tipo lead-acid baterías conducir en el radio de acción de 60 a 80 kilómetros por hora. Baterías más costosas como el hidruro del metal del níquel y el ion del litio pueden aumentar el funcionamiento del coche y disminuir el peso. @ burnabynewsleader.com mmcquillan colleen flanagan/newsleader .. para más fotos y la historia de continuación, google para el DIARIO RESTABLECIDO de la RECOLECCIÓN EV de la BATERÍA

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coletor unusable do poder de baterias Por Michael McQuillan NewsLeader Fevereiro 23 2007 O problema com carros elétricos é elas foi sempre assim caro que não são prática. Dois homens locais estão trabalhando em uma solução que poderia mudar aquela. A espiga de Gary de Burnaby e o rob Matthies de Vancôver terminaram recentemente o trabalho em um caminhão 1982 de Chevy S15 que funcionasse em o que seria considerado baterias unusable. Mais cedo este mês os dois dirigiram o coletor em torno de Burnaby, fazendo o a primeira vez que um four-wheel funcionou somente fora da sucata ou das baterias revived. Não soa como muito, mas há as implicações potenciais que poderiam fazer a movimentação do par em torno de fazer do history da vizinhança da espiga. "olha como nós estamos primeiros no planeta para ter um caminhão licenciado do pick-up ao funcionamento exclusivamente fora das baterias inoperantes so-called," disse Matthies, que, como a espiga, é um membro da associação elétrica do veículo de Vancôver. "é bonito perto da energia livre porque estas baterias não nos custam nada. Assim é um passeio livre, "disse. Se a tecnologia do revival da bateria poderia ser melhorada nela poderia ser usada durante todo o mundo, especial em países de terceiro mundo. Abaixaria também o custo de carros elétricos, desde que as baterias teriam uma vida mais longa. Sobre dois terços do custo de um carro elétrico é para as baterias. De acordo com Matthies há aproximadamente 100 milhão baterias do automóvel usadas acima de cada ano. "nós fizemos exame das baterias que a maioria de povos não considerariam esgotaram suas vidas e são nenhum usable longo. E por um processo secreto nós revived os. "nós temos feito este por anos com bicicletas elétricas e os scooters e nós encontramos-nos podemos revive as entre cinco e seis vezes." Os carros elétricos podiam ser uma ferramenta importante na parada ou em retardar abaixo aquecer-se global. Os carros powered gás são a única fonte a maior de emissões do carbono em muitos países, including Canadá. Os carros elétricos não têm nenhuma emissão. os "canadenses têm que reduzir suas emissões do carbono por 96 por cento para ser justos às outras nações do mundo que são até 96 por cento catching da redução," disseram Matthies. "nossa vista é que não há nenhum preço altamente bastante ao stave fora da extinção global, porque aquele é o que nós somos revestimentos com se aquecer global se nós não fizermos algo sobre ele." Mas os carros elétricos têm ainda maneiras ir, disseram a espiga, um coordenador mecânico. Um caminhão elétrico requer 1.600 libras do tipo lead-acid baterias dirigir na escala de 60 a 80 quilômetros um a hora. Umas baterias mais caras como o hydride do metal niquelar e o íon do lítio podem aumentar o desempenho do carro e diminuir o peso. @ burnabynewsleader.com mmcquillan colleen flanagan/newsleader .. para mais fotos e a história continuando, google para o DIÁRIO REVIVED do COLETOR EV da BATERIA

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Ακατάλληλη προς χρήση "επανάλειψη δύναμης μπαταριών Μέχρι michael McQuillan NewsLeader τις 23.2007 του FEB Το πρόβλημα με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα they've πάντα είναι τόσο ακριβό που δεν είναι πρακτικά. Δύο τοπικά άτομα εργάζονται σε μια λύση που θα μπορούσε να αλλάξει αυτής. Η γεύση του Gary Burnaby και rob Matthies του Βανκούβερ ολοκλήρωσε πρόσφατα την εργασία για ένα φορτηγό Chevy του 1982 S15 που τρέχει σε αυτό που θα θεωρούταν ακατάλληλες προς χρήση μπαταρίες. Νωρίτερα αυτό το μήνα τα δύο οδήγησαν την επανάλειψη γύρω από Burnaby, κάνοντας την την πρώτη φορά που ένας τετράτροχος έχει τρέξει μόνο από το απόρριμα ή τις αναβιωμένες μπαταρίες. Δεν ηχεί όπως πολύ, αλλά υπάρχουν πιθανές επιπτώσεις που θα μπορούσαν να κάνουν την κίνηση του ζευγαριού γύρω από την παραγωγή ιστορίας γειτονιάς της γεύσης. "Μοιάζει με εμείς είναι τα πρώτα στον πλανήτη για να έχει ένα εξουσιοδοτημένο φορτηγό επανάληψης για να τρέξει αποκλειστικά από τις αποκαλούμενες νεκρές μπαταρίες," εν λόγω Matthies, το οποίο, όπως τη γεύση, είναι μέλος της ηλεκτρικής ένωσης οχημάτων του Βανκούβερ. "Είναι όμορφο κοντά στην ελεύθερη ενέργεια επειδή αυτές οι μπαταρίες δεν μας κοστίζουν τίποτα. Έτσι είναι ένας ελεύθερος γύρος, "είπε. Εάν η τεχνολογία αναγέννησης μπαταριών θα μπορούσε να βελτιωθεί σε τον θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε όλο τον κόσμο, ειδικά στις χώρες τρίτων κόσμων. Θα χαμήλωνε επίσης το κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, δεδομένου ότι οι μπαταρίες θα είχαν μια μακρύτερη ζωή. Πέρα από τα δύο τρίτα του κόστους ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι για τις μπαταρίες. Σύμφωνα με Matthies υπάρχουν περίπου 100 εκατομμύριο αυτοκινητικές μπαταρίες που καταναλώνονται κάθε έτος. "Έχουμε πάρει τις μπαταρίες που οι περισσότεροι άνθρωποι θα εξέταζαν ότι δεν έχει εξαντλήσει τις ζωές τους και είναι κανένας μακρύς χρησιμοποιήσιμος. Και με μια μυστική διαδικασία τους έχουμε αναβιώσει. "Έχουμε κάνει αυτό για χρόνια με τα ηλεκτρικά ποδήλατα και τα μηχανικά δίκυκλα και βρίσκουμε ότι μπορούμε να τις αναβιώσουμε μεταξύ πέντε και έξι φορές." Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούσαν να είναι ένα σημαντικό εργαλείο στην παύση ή την επιβράδυνση της παγκόσμιας αύξησης της θερμοκρασίας λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου. Τα αέριο τροφοδοτημένα αυτοκίνητα είναι η ενιαία μεγαλύτερη πηγή εκπομπών άνθρακα σε πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένου του Καναδά. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν έχουν καμία εκπομπή. "Καναδοί πρέπει να περικόψουν τις εκπομπές άνθρακά τους από 96 τοις εκατό για να είναι ακριβώς στα άλλα έθνη του κόσμου που προφθάνουν σε 96 τοις εκατό μείωσης," εν λόγω Matthies. "Η άποψή μας είναι ότι δεν υπάρχει καμία τιμή αρκετά υψηλή να εξορκίσει τη σφαιρική εξάλειψη, επειδή ότι τι αντιμετωπίζουμε την παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου εάν δεν κάνουμε κάτι για το." Αλλά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ακόμα τους τρόπους να πάνε, εν λόγω γεύση, ένας μηχανικός μηχανικός. Ένα ηλεκτρικό φορτηγό απαιτεί 1.600 λίβρες των lead-acid μπαταριών τύπων για να οδηγήσει στη σειρά 60 έως 80 χιλιομέτρων μια ώρα. Οι ακριβότερες μπαταρίες όπως το υδρίδιο μετάλλων νικελίου και το ιόν λίθιου μπορούν να αυξήσουν την απόδοση του αυτοκινήτου και να μειώσουν το βάρος. mmcquillan @ burnabynewsleader.com Colleen flanagan/$l*newsleader .. Για περισσότερες φωτογραφίες και τη συνεχιμένος ιστορία, google για το ΑΝΑΒΙΩΜΕΝΟ ΗΜΕΡΟΛΌΓΙΟ ΕΠΑΝΑΛΕΙΨΕΩΝ EV ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ

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De onbruikbare ' bestelwagen van de batterijenmacht Tegen Michael McQuillan NewsLeader 23,2007 Februari Het probleem met elektrische auto's is zij altijd is geweest zo duur dat praktisch zij aren't. Twee lokale mensen werken aan een oplossing die dat kon veranderen. Gary Zweempje van Burnaby en Rob Matthies van Vancouver voltooide onlangs het werk aangaande een vrachtwagen Chevy van 1982 S15 die loopt op wat als onbruikbare batterijen worden beschouwd. Vroeger deze maand dreven twee de bestelwagen rond Burnaby, makend tot het de eerste keer vierwielig slechts van schroot of doen herleven batterijen heeft gelopen. Het klinkt niet als veel, maar er zijn potentiële implicaties die de aandrijving konden maken van het paar rond de buurtgeschiedenis van het Zweempje het maken. "Het kijkt als wij is de eerste op de planeet om een vergunning gegeven oogstvrachtwagen te hebben om uitsluitend van zogenaamde dode batterijen te lopen," bovengenoemde Matthies, die, als Zweempje, een lid van de Vereniging van het Voertuig van Vancouver Elektrische is. "Het is mooi dicht bij vrije energie omdat deze batterijen ons niets kosten. Zo is het een vrije rit, "hij zei. Als de technologie van de batterijheropleving op het zou kunnen worden verbeterd zou kunnen over de hele wereld, vooral in Landen van de Derde Wereld worden gebruikt. Het zou ook de kosten van elektrische auto's verminderen, aangezien de batterijen het langer leven zouden hebben. Meer dan tweederden van de kosten van een elektrische auto is voor de batterijen. Volgens Matthies zijn er ongeveer 100 miljoen automobiele uitgeputte batterijen elk jaar. "Wij hebben batterijen genomen die de meeste mensen zouden overwegen hun leven hebben uitgeput en geen lange bruikbaar geweest. En door een geheim proces hebben wij hen doen herleven. "Wij hebben dit jarenlang met elektrische fietsen en scooters gedaan en wij vinden wij hen tussen vijf zes keer kunnen doen herleven." De elektrische auto's zouden een belangrijk hulpmiddel kunnen zijn in het tegenhouden van of het vertragen van het globale verwarmen. Zijn de gas aangedreven auto's de enige grootste bron van koolstofemissies in vele landen, met inbegrip van Canada. De elektrische auto's hebben geen emissies. "Canadezen moeten hun koolstofemissies door 96 per cent verminderen om enkel aan de andere naties van de wereld te zijn die aan 96 percenten verminderings," bovengenoemde Matthies inhalen. "Onze mening is dat er geen prijs hoge genoeg is om globaal uitsterven te verhelpen, omdat dat wat wij met het globale verwarmen onder ogen zien als wij iets over het niet." doen Maar de elektrische auto's hebben nog manieren te gaan, bovengenoemd Zweempje, een mechanische ingenieur. Een elektrische vrachtwagen vereist 1.600 ponden lead-acid typebatterijen om in de waaier van 60 tot 80 kilometers te drijven per uur. De duurdere batterijen zoals het hydride van het nikkelmetaal en lithiumion kunnen de prestaties van de auto verhogen en het gewicht verminderen. mmcquillan @ burnabynewsleader.com flanagan Colleen/newsleader .. Voor meer foto's en voortdurend verhaal, google voor de DOEN HERLEVEN AGENDA van de BESTELWAGEN EV van de BATTERIJ

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Unbrauchbare ' Batterieleistungaufnahme Durch Michael McQuillan NewsLeader Feb 23 2007 Das Problem mit elektrischen Autos ist sie sind gewesen immer so kostspielig, daß sie nicht praktisch sind. Zwei lokale Männer arbeiten auf einer Lösung, die die ändern könnte. Gary Zapfen von Burnaby und Fruchtsirup Matthies von Vancouver führten vor kurzem Arbeit über einen Chevy S15 LKW 1982 durch, der läuft auf, was als unbrauchbare Batterien gelten würde. Früh dieser Monat fuhren die zwei die Aufnahme um Burnaby und bildeten sie, das erste mal ein Vierrad nur weg vom Schrott oder von wieder belebten Batterien gelaufen ist. Es klingt nicht wie viel, aber es gibt mögliche Implikationen, die den Antrieb des Paares um Geschichte Nachbarschaft des Zapfens bilden konnten das Bilden. "sie schaut, wie wir die ersten auf dem Planeten zum Haben einen genehmigten Aufsammeln-LKW zum Durchlauf ausschließlich weg von sogenannten toten Batterien sind," sagte Matthies, das, wie Zapfen, ein Mitglied der Vancouver elektrischen Träger-Verbindung ist. "sie ist nah an freier Energie hübsch, weil diese Batterien uns nichts kosten. So ist es eine freie Fahrt, "er sagte. Wenn die Batteriewiederbelebungtechnologie auf ihr verbessert werden könnte könnte weltweit, besonders in den dritte Weltländern verwendet werden. Sie würde auch die Kosten der elektrischen Autos senken, da Batterien ein längeres Leben haben würden. Über zweidrittel der Kosten eines elektrischen Autos ist für die Batterien. Entsprechend Matthies gibt es ungefähr 100 Million Automobilbatterien, die herauf jedes Jahr benutzt werden. "wir haben Batterien genommen, die die meisten Leute haben erschöpft ihre Leben und sind kein langes verwendbares betrachten würden. Und durch einen geheimen Prozeß haben wir sie wieder belebt. "wir haben dies für Jahre mit elektrischen Fahrrädern getan und scooters und wir finden uns können sie zwischen fünf und sechsmal wieder beleben." Elektrische Autos konnten ein wichtiges Werkzeug in dem Stoppen oder des globalen Wärmens verlangsamend sein. Gas angetriebene Autos sind die einzelne größte Quelle der Carbonemissionen in vielen Ländern, einschließlich Kanada. Elektrische Autos haben keine Emissionen. "Kanadier müssen hinunter ihre Carbonemissionen durch 96 Prozent schneiden, um zu den anderen Nationen der Welt gerecht zu sein, die anziehende bis 96 Prozent Verkleinerung sind," sagten Matthies. "unsere Ansicht ist, daß es keinen Preis stark genug zur Daube weg von der globalen Löschung gibt, weil das ist, was wir Einfassungen mit dem globalen Wärmen sind, wenn wir tun nicht etwas über es." Aber elektrische Autos haben noch Weisen zu gehen, sagten Zapfen, einen Maschinenbauingenieur. Ein elektrischer LKW erfordert 1.600 zerstößt von der lead-acid Art Batterien, um in die Strecke 60 bis 80 Kilometer ein Stunde zu fahren. Kostspieligere Batterien wie Nickelmetallhydrid und Lithiumion können die Leistung des Autos erhöhen und das Gewicht verringern. mmcquillan @ burnabynewsleader.com colleen flanagan/newsleader .. für mehr Fotos und die fortfahrende Geschichte, google für WIEDER BELEBTES BATTERIE-AUFNAHME EV TAGEBUCH

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1 comment:

uniberp said...

Congratulations on a good implementation. I saw your "4ymFIVX9VgA" youtube video and the austinev.org page.

Very interested in the "secret process" for reviving batteries. Not to be skeptical, but is there a problem with disposing of old electrolyte or flushing waste?

Since the batteries are probably not opened, is mechanical 'debridement' performed though the vent caps?

The charger notes are very informative.

I have a steep curve to learn all this. I have been skeptical on EV for the primary reason of battery cost and rteplacement, but you knocked that peg over.

Thanks.

MPelmhurstil